Sākums / Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Speciālās zināšanas pedagogiem bērnu tiesību aizsardzības jomā (2. grupa)

Visu skolu pedagogi ,  Vispārizglītojošo skolu pedagogi,  Pirmsskolas izglītības iestāžu skolotāji

Kursu programma papildinās pedagogu profesionālās kompetences par bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem.
Nodarbību tematika:
1. Bērnu tiesību aizsardzības sistēma, normatīvie akti bērnu tiesību aizsardzības jomā.
2. Starptautisko tiesību aktu piemērošana bērnu tiesību aizsardzībā.
3. Starpinstitucionālā sadarbība bērnu tiesību aizsardzības nodrošināšanā.
4. Vecāku un bērnu tiesības un pienākumi.
5. Vardarbība pret bērnu, tās veidi un pazīmes; vardarbība bērna ģimenē (vardarbība vecāku starpā/ pret partneri, vardarbības veidi un pazīmes).
6. Principi, veidojot saskarsmi ar bērnu.
7. Atbalsts nepilngadīgajam kriminālprocesā, civilprocesā, administratīvajā procesā un administratīvo pārkāpumu procesā.

Uzzināt vairāk

  Kursi

  no 08.10.2018 līdz 15.10.2018

  8h

  25 (0 brīvas)

Speciālās zināšanas pedagogiem bērnu tiesību aizsardzības jomā (1. grupa)

Visu skolu pedagogi ,  Vispārizglītojošo skolu pedagogi,  Pirmsskolas izglītības iestāžu skolotāji

Kursu programma papildinās pedagogu profesionālās kompetences par bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem.
Nodarbību tematika:
1. Bērnu tiesību aizsardzības sistēma, normatīvie akti bērnu tiesību aizsardzības jomā.
2. Starptautisko tiesību aktu piemērošana bērnu tiesību aizsardzībā.
3. Starpinstitucionālā sadarbība bērnu tiesību aizsardzības nodrošināšanā.
4. Vecāku un bērnu tiesības un pienākumi.
5. Vardarbība pret bērnu, tās veidi un pazīmes; vardarbība bērna ģimenē (vardarbība vecāku starpā/ pret partneri, vardarbības veidi un pazīmes).
6. Principi, veidojot saskarsmi ar bērnu.
7. Atbalsts nepilngadīgajam kriminālprocesā, civilprocesā, administratīvajā procesā un administratīvo pārkāpumu procesā.

Uzzināt vairāk

  Kursi

  no 03.10.2018 līdz 10.10.2018

  8h

  25 (0 brīvas)

Bērns ar autiskā spektra traucējumiem (5. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu programma veidota, lai papildinātu skolotāju zināšanas par bērnu ar autiskā spektra uztveres attīstības īpatnībām, par alternatīvās komunikācijas nozīmi, par vizuālā atbalsta materiālu izstrādi.

Programmas tēmas:  

1. Bērns ar autiskā spektra traucējumiem.

2. Alternatīvās komunikācijas mācīšana.

3. Vizuālais atbalsts mācību vidē.

4. Vizuālā atbalsta metodiku praktiska veidošana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  01.11.2018 09:30 - 16:20

  8h

  17 (0 brīvas)

Bērns ar autiskā spektra traucējumiem (4. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu programma veidota, lai papildinātu skolotāju zināšanas par bērnu ar autiskā spektra uztveres attīstības īpatnībām, par alternatīvās komunikācijas nozīmi, par vizuālā atbalsta materiālu izstrādi.

Programmas tēmas:  

1. Bērns ar autiskā spektra traucējumiem.

2. Alternatīvās komunikācijas mācīšana.

3. Vizuālais atbalsts mācību vidē.

4. Vizuālā atbalsta metodiku praktiska veidošana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  26.10.2018 09:30 - 16:20

  8h

  17 (0 brīvas)

Bērns ar autiskā spektra traucējumiem (3. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu programma veidota, lai papildinātu skolotāju zināšanas par bērnu ar autiskā spektra uztveres attīstības īpatnībām, par alternatīvās komunikācijas nozīmi, par vizuālā atbalsta materiālu izstrādi.

Programmas tēmas:  

1. Bērns ar autiskā spektra traucējumiem.

2. Alternatīvās komunikācijas mācīšana.

3. Vizuālais atbalsts mācību vidē.

4. Vizuālā atbalsta metodiku praktiska veidošana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  24.10.2018 09:30 - 16:20

  8h

  17 (0 brīvas)

Bērns ar autiskā spektra traucējumiem (2. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu programma veidota, lai papildinātu skolotāju zināšanas par bērnu ar autiskā spektra uztveres attīstības īpatnībām, par alternatīvās komunikācijas nozīmi, par vizuālā atbalsta materiālu izstrādi.

Programmas tēmas:  

1. Bērns ar autiskā spektra traucējumiem.

2. Alternatīvās komunikācijas mācīšana.

3. Vizuālais atbalsts mācību vidē.

4. Vizuālā atbalsta metodiku praktiska veidošana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  22.10.2018 09:30 - 16:20

  8h

  17 (0 brīvas)

Bērns ar autiskā spektra traucējumiem (1. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu programma veidota, lai papildinātu skolotāju zināšanas par bērnu ar autiskā spektra uztveres attīstības īpatnībām, par alternatīvās komunikācijas nozīmi, par vizuālā atbalsta materiālu izstrādi.

Programmas tēmas:  

1. Bērns ar autiskā spektra traucējumiem.

2. Alternatīvās komunikācijas mācīšana.

3. Vizuālais atbalsts mācību vidē.

4. Vizuālā atbalsta metodiku praktiska veidošana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  11.10.2018 09:30 - 16:20

  8h

  17 (0 brīvas)

Pirmsskolas vecuma bērnu intelektuālās, emocionālās, sociālās un fiziskās attīstības veicināšana (5. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu programma veidota, lai papildinātu skolotāju zināšanas par pirmsskolas vecuma bērnu intelektuālās, emocionālās, sociālās un fiziskās attīstības veicināšanu nodarbību laikā, apgūstot praktiskas darba organizācijas formas, metodes un prevencijas pasākumu veidus.

Programmas tēmas:

1. Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības, to ietekme uz mācību procesu.

2. Integrētā un bilingvālā mācību metode, mācoties darot.

3 Prevencijas pasākumu veidu modelēšana.

4. Praktiski ieteikumi runas attīstībai un vārdu krājuma paplašināšanai.

Uzzināt vairāk

  kursi

  10.10.2018 09:30 - 16:20

  8h

  17 (0 brīvas)

Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana, kā arī tehnoloģiskās, t.sk. asistīvās, un to sniegtās iespējas mācību procesā izglītojamajiem ar redzes traucējumiem (5. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Programma paredzēta zināšanu, prasmju un iemaņu, kas nepieciešamas kvalitatīva mācību procesa nodrošināšanai  bērniem ar  redzes traucējumiem, apgūšanai un papildināšanai. Mācību dalībnieki apgūs izglītošanas metodes un paņēmienus Braila raksta mācīšanā, lasīt un rakstīt prasmē, kā arī iepazīsies ar tehnoloģiju izmantošanu izglītojamajiem skolēniem ar redzes traucējumiem.

Programmas tēmas:

1. Redzes traucējumu ietekme uz mācību procesu.

2. Mācību līdzekļu adaptēšana bērniem ar redzes traucējumiem.

3. Speciālās nodarbības bērniem ar redzes traucējumiem (orientēšanās, sociālo iemaņu veidošana).

4. Bērniem ar redzes traucējumiem mācību procesā izmantojamās speciālās tehnoloģijas.

5. Datortehnoloģiju izmantošana vājredzīgo un neredzīgu bērnu mācību procesā.

6. Vājredzīgiem un neredzīgiem izglītojamajiem izmantojamās asistīvās tehnoloģijas.

7. Problēmsituāciju analīze un risināšana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 23.11.2018 līdz 24.11.2018

  16h

  17 (12 brīvas)

Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana, kā arī tehnoloģiskās, t.sk. asistīvās, un to sniegtās iespējas mācību procesā izglītojamajiem ar redzes traucējumiem (4. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Programma paredzēta zināšanu, prasmju un iemaņu, kas nepieciešamas kvalitatīva mācību procesa nodrošināšanai  bērniem ar  redzes traucējumiem, apgūšanai un papildināšanai. Mācību dalībnieki apgūs izglītošanas metodes un paņēmienus Braila raksta mācīšanā, lasīt un rakstīt prasmē, kā arī iepazīsies ar tehnoloģiju izmantošanu izglītojamajiem skolēniem ar redzes traucējumiem.

Programmas tēmas:

1. Redzes traucējumu ietekme uz mācību procesu.

2. Mācību līdzekļu adaptēšana bērniem ar redzes traucējumiem.

3. Speciālās nodarbības bērniem ar redzes traucējumiem (orientēšanās, sociālo iemaņu veidošana).

4. Bērniem ar redzes traucējumiem mācību procesā izmantojamās speciālās tehnoloģijas.

5. Datortehnoloģiju izmantošana vājredzīgo un neredzīgu bērnu mācību procesā.

6. Vājredzīgiem un neredzīgiem izglītojamajiem izmantojamās asistīvās tehnoloģijas.

7. Problēmsituāciju analīze un risināšana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 02.11.2018 līdz 03.11.2018

  16h

  17 (11 brīvas)

Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana, kā arī tehnoloģiskās, t.sk. asistīvās, un to sniegtās iespējas mācību procesā izglītojamajiem ar redzes traucējumiem (3. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Programma paredzēta zināšanu, prasmju un iemaņu, kas nepieciešamas kvalitatīva mācību procesa nodrošināšanai  bērniem ar  redzes traucējumiem, apgūšanai un papildināšanai. Mācību dalībnieki apgūs izglītošanas metodes un paņēmienus Braila raksta mācīšanā, lasīt un rakstīt prasmē, kā arī iepazīsies ar tehnoloģiju izmantošanu izglītojamajiem skolēniem ar redzes traucējumiem.

Programmas tēmas:

1. Redzes traucējumu ietekme uz mācību procesu.

2. Mācību līdzekļu adaptēšana bērniem ar redzes traucējumiem.

3. Speciālās nodarbības bērniem ar redzes traucējumiem (orientēšanās, sociālo iemaņu veidošana).

4. Bērniem ar redzes traucējumiem mācību procesā izmantojamās speciālās tehnoloģijas.

5. Datortehnoloģiju izmantošana vājredzīgo un neredzīgu bērnu mācību procesā.

6. Vājredzīgiem un neredzīgiem izglītojamajiem izmantojamās asistīvās tehnoloģijas.

7. Problēmsituāciju analīze un risināšana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 12.10.2018 līdz 13.10.2018

  16h

  17 (4 brīvas)

Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana, kā arī tehnoloģiskās, t.sk. asistīvās, un to sniegtās iespējas mācību procesā izglītojamajiem ar redzes traucējumiem (2. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Programma paredzēta zināšanu, prasmju un iemaņu, kas nepieciešamas kvalitatīva mācību procesa nodrošināšanai  bērniem ar  redzes traucējumiem, apgūšanai un papildināšanai. Mācību dalībnieki apgūs izglītošanas metodes un paņēmienus Braila raksta mācīšanā, lasīt un rakstīt prasmē, kā arī iepazīsies ar tehnoloģiju izmantošanu izglītojamajiem skolēniem ar redzes traucējumiem.

Programmas tēmas:

1. Redzes traucējumu ietekme uz mācību procesu.

2. Mācību līdzekļu adaptēšana bērniem ar redzes traucējumiem.

3. Speciālās nodarbības bērniem ar redzes traucējumiem (orientēšanās, sociālo iemaņu veidošana).

4. Bērniem ar redzes traucējumiem mācību procesā izmantojamās speciālās tehnoloģijas.

5. Datortehnoloģiju izmantošana vājredzīgo un neredzīgu bērnu mācību procesā.

6. Vājredzīgiem un neredzīgiem izglītojamajiem izmantojamās asistīvās tehnoloģijas.

7. Problēmsituāciju analīze un risināšana.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 28.09.2018 līdz 29.09.2018

  16h

  17 (11 brīvas)

Tehnoloģijas un to sniegtās iespējas speciālo pedagoģisko vajadzību mazināšanai mācību procesā izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem (5. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursos tiek plānots iepazīties ar jaunākajām tehnoloģijām un apzināt to sniegtās iespējas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem.  Praktiskās nodarbībās apgūt simbolu valodas „Widgit” programmu „SymWriter-2” un tās izmantošanas iespējas mācību procesā.

Apgūstot šo programmu, pedagogi varēs veidot materiālus, darba lapas, izmantojot simbolu valodu „Widgit” gan kursu ietvaros, gan patstāvīgi.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 02.11.2018 līdz 09.11.2018

  8h

  17 (0 brīvas)

Tehnoloģijas un to sniegtās iespējas speciālo pedagoģisko vajadzību mazināšanai mācību procesā izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem (4. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursos tiek plānots iepazīties ar jaunākajām tehnoloģijām un apzināt to sniegtās iespējas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem.  Praktiskās nodarbībās apgūt simbolu valodas „Widgit” programmu „SymWriter-2” un tās izmantošanas iespējas mācību procesā.

Apgūstot šo programmu, pedagogi varēs veidot materiālus, darba lapas, izmantojot simbolu valodu „Widgit” gan kursu ietvaros, gan patstāvīgi.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 19.10.2018 līdz 26.10.2018

  8h

  17 (11 brīvas)

Tehnoloģijas un to sniegtās iespējas speciālo pedagoģisko vajadzību mazināšanai mācību procesā izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem (3. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursos tiek plānots iepazīties ar jaunākajām tehnoloģijām un apzināt to sniegtās iespējas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem.  Praktiskās nodarbībās apgūt simbolu valodas „Widgit” programmu „SymWriter-2” un tās izmantošanas iespējas mācību procesā.

Apgūstot šo programmu, pedagogi varēs veidot materiālus, darba lapas, izmantojot simbolu valodu „Widgit” gan kursu ietvaros, gan patstāvīgi.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 05.10.2018 līdz 12.10.2018

  8h

  17 (10 brīvas)

Tehnoloģijas un to sniegtās iespējas speciālo pedagoģisko vajadzību mazināšanai mācību procesā izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem (2. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursos tiek plānots iepazīties ar jaunākajām tehnoloģijām un apzināt to sniegtās iespējas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem.  Praktiskās nodarbībās apgūt simbolu valodas „Widgit” programmu „SymWriter-2” un tās izmantošanas iespējas mācību procesā.

Apgūstot šo programmu, pedagogi varēs veidot materiālus, darba lapas, izmantojot simbolu valodu „Widgit” gan kursu ietvaros, gan patstāvīgi.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 21.09.2018 līdz 28.09.2018

  8h

  17 (12 brīvas)

Izglītojamā intelektuālās attīstības psiholoģiski pedagoģiskā izvērtēšana periodā no 7 līdz 12 gadu vecumam (5. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu ietvaros, lai precīzāk aprakstītu katra bērna attīstības  īpatnības, tiks parādītas novērtēšanas metodes, kuras veidotas atbilstoši Pasaules Valsts organizācijas principiem. Pedagogi iepazīsies ar Starptautiskās funkcionēšanas klasifikācijas bērnu un jauniešu versiju un SFK principu izmantošanas iespējām, eksperimentāli psiholoģisko un pedagoģisko metodiku izglītojamo intelektuālās attīstības noteikšanā vecumā no 7 līdz 12 gadiem.

Kursos tiek plānots iemācīties sagatavot un īstenot individuālo izglītības programmas apguves plānu izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, attīstot sadarbības prasmes starp skolotājiem, atbalsta komandas speciālistiem, izglītojamo vecākiem, kā arī noteikt iespējamo starpinstitūciju sadarbību. Tiks pilnveidotas pedagogu prasmes individuālā izglītības plāna sagatavošanā, aptverot  vairākus posmus: izpētes, uzdevumu izvirzīšanas, uzdevumu īstenošanas un izvērtēšanas.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 02.11.2018 līdz 09.11.2018

  8h

  17 (0 brīvas)

Izglītojamā intelektuālās attīstības psiholoģiski pedagoģiskā izvērtēšana periodā no 7 līdz 12 gadu vecumam (4. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu ietvaros, lai precīzāk aprakstītu katra bērna attīstības  īpatnības, tiks parādītas novērtēšanas metodes, kuras veidotas atbilstoši Pasaules Valsts organizācijas principiem. Pedagogi iepazīsies ar Starptautiskās funkcionēšanas klasifikācijas bērnu un jauniešu versiju un SFK principu izmantošanas iespējām, eksperimentāli psiholoģisko un pedagoģisko metodiku izglītojamo intelektuālās attīstības noteikšanā vecumā no 7 līdz 12 gadiem.

Kursos tiek plānots iemācīties sagatavot un īstenot individuālo izglītības programmas apguves plānu izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, attīstot sadarbības prasmes starp skolotājiem, atbalsta komandas speciālistiem, izglītojamo vecākiem, kā arī noteikt iespējamo starpinstitūciju sadarbību. Tiks pilnveidotas pedagogu prasmes individuālā izglītības plāna sagatavošanā, aptverot  vairākus posmus: izpētes, uzdevumu izvirzīšanas, uzdevumu īstenošanas un izvērtēšanas.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 19.10.2018 līdz 26.10.2018

  8h

  17 (10 brīvas)

Izglītojamā intelektuālās attīstības psiholoģiski pedagoģiskā izvērtēšana periodā no 7 līdz 12 gadu vecumam (3. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu ietvaros, lai precīzāk aprakstītu katra bērna attīstības  īpatnības, tiks parādītas novērtēšanas metodes, kuras veidotas atbilstoši Pasaules Valsts organizācijas principiem. Pedagogi iepazīsies ar Starptautiskās funkcionēšanas klasifikācijas bērnu un jauniešu versiju un SFK principu izmantošanas iespējām, eksperimentāli psiholoģisko un pedagoģisko metodiku izglītojamo intelektuālās attīstības noteikšanā vecumā no 7 līdz 12 gadiem.

Kursos tiek plānots iemācīties sagatavot un īstenot individuālo izglītības programmas apguves plānu izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, attīstot sadarbības prasmes starp skolotājiem, atbalsta komandas speciālistiem, izglītojamo vecākiem, kā arī noteikt iespējamo starpinstitūciju sadarbību. Tiks pilnveidotas pedagogu prasmes individuālā izglītības plāna sagatavošanā, aptverot  vairākus posmus: izpētes, uzdevumu izvirzīšanas, uzdevumu īstenošanas un izvērtēšanas.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 05.10.2018 līdz 12.10.2018

  8h

  17 (8 brīvas)

Izglītojamā intelektuālās attīstības psiholoģiski pedagoģiskā izvērtēšana periodā no 7 līdz 12 gadu vecumam (2. grupa)

Vispārizglītojošo skolu pedagogi

Kursu ietvaros, lai precīzāk aprakstītu katra bērna attīstības  īpatnības, tiks parādītas novērtēšanas metodes, kuras veidotas atbilstoši Pasaules Valsts organizācijas principiem. Pedagogi iepazīsies ar Starptautiskās funkcionēšanas klasifikācijas bērnu un jauniešu versiju un SFK principu izmantošanas iespējām, eksperimentāli psiholoģisko un pedagoģisko metodiku izglītojamo intelektuālās attīstības noteikšanā vecumā no 7 līdz 12 gadiem.

Kursos tiek plānots iemācīties sagatavot un īstenot individuālo izglītības programmas apguves plānu izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām, attīstot sadarbības prasmes starp skolotājiem, atbalsta komandas speciālistiem, izglītojamo vecākiem, kā arī noteikt iespējamo starpinstitūciju sadarbību. Tiks pilnveidotas pedagogu prasmes individuālā izglītības plāna sagatavošanā, aptverot  vairākus posmus: izpētes, uzdevumu izvirzīšanas, uzdevumu īstenošanas un izvērtēšanas.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 21.09.2018 līdz 28.09.2018

  8h

  17 (3 brīvas)

Rīgas Izglītības un informatīvi metodiskais centrs

Kaņiera iela 15, Rīga
LV–1063, Latvija

67105580 67105547
Uzzināt vairāk

Šīs tīmekļa vietnes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv.

Informējam, ka šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Uzkrātās sīkdatnes var būt pieejamas arī mūsu pārbaudītiem un uzticamiem sadarbības partneriem (trešajām pusēm). Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes, taču Jums jāņem vērā, ka, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija šeit