Sākums / Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija)

Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija)

Uzdevumi kompleksa snieguma mērīšanai dabaszinātnēs: veidošana un vērtēšana (2. grupa)

Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija) ķīmijas, bioloģijas, fizikas, ģeogrāfijas skolotāji

Programmas satura apguve sekmēs pedagogu izpratni par dabaszinātņu jomas priekšmetu mācību uzdevumu kvalitāti un kritērijiem uzdevuma izveidei. Nodarbību gaitā tiks noskaidrota atšķirība starp punktu vērtēšanas  shēmu un snieguma līmeņu  aprakstu. Tiks analizēti dažāda veida uzdevumi un izveidots kompleksa snieguma uzdevumu komplekts ar dažādu saturu, "pasi"un vērtēšanas kritērijiem.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 19.11.2020 līdz 03.12.2020

  12h

  16 (9 brīvas)

Kompetenču pieejā balstīta mācību procesa veidošana 7.klases bioloģijas mācību procesā atbilstoši “Noteikumiem par valsts pamatizglītības standartu un pamatizglītības programmu paraugiem”

Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija) bioloģijas skolotāji

Programmas apguves laikā tiks  aktualizēta izpratne par mācību procesa daudzpakāpju plānošanu (standarts, programma, tematiskais plāns), akcentējot skolēnu mācīšanās aktivitāšu un sasniedzamo rezultātu plānošanu. Skolotājiem tiks pilnveidota  prasme organizēt mūsdienīgu, inovatīvu, kompetenču pieejai izglītībā atbilstošu mācību procesu, akcentējot radoši pētniecisko darbību, skolēnu pašizziņu un pašvadību, kā arī  prasme integrēt mācību procesā dažādus pētniecības elementus, lai attīstītu skolēnu vispārējās prasmes un caurviju prasmes. Mūsdienīga mācību procesa organizēšanai skolotāji tiks iepazīstināti art izmantojamiem resursiem- Zvaigzne ABC mācību grāmatas “Bioloģija 7.klasei” (2020.gads).

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 24.11.2020 līdz 02.12.2020

  8h

  25 (7 brīvas)

Dabaszinību mācību satura struktūra un sasniedzamie rezultāti 4.-6.kl. dabaszinībās

Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija) 4.-6. klašu dabaszinību skolotāji

Programmas satura apguve pilnveidos un paplašinās dabaszinību pedagogu izpratni par to, kā plānot jauno mācību saturu 4.-6.klašu posmā dabaszinībās arī  starp mācību priekšmetiem (jomām), kā arī gūs ieskatu, kā īstenot praksē starpdisciplināru mācīšanu un  mācīšanos, kuras rezultāts ir lietpratība.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 14.10.2020 līdz 05.11.2020

  12h

  18 (0 brīvas)

Uzdevumi kompleksa snieguma mērīšanai dabaszinātnēs: veidošana un vērtēšana

Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija) ķīmijas, bioloģijas, fizikas, ģeogrāfijas skolotāji

Programmas satura apguve sekmēs pedagogu izpratni par dabaszinātņu jomas priekšmetu mācību uzdevumu kvalitāti un kritērijiem uzdevuma izveidei. Nodarbību gaitā tiks noskaidrota atšķirība starp punktu vērtēšanas  shēmu un snieguma līmeņu  aprakstu. Tiks analizēti dažāda veida uzdevumi un izveidots kompleksa snieguma uzdevumu komplekts ar dažādu saturu, "pasi"un vērtēšanas kritērijiem.

Uzzināt vairāk

  kursi

  no 15.10.2020 līdz 05.11.2020

  12h

  18 (1 brīvas)

Rīgas Izglītības un informatīvi metodiskais centrs

Kaņiera iela 15, Rīga
LV–1063, Latvija

67105580 67105547
Uzzināt vairāk

Šīs tīmekļa vietnes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv.

Informējam, ka šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Uzkrātās sīkdatnes var būt pieejamas arī mūsu pārbaudītiem un uzticamiem sadarbības partneriem (trešajām pusēm). Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes, taču Jums jāņem vērā, ka, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija šeit