Sākums / Tehnoloģiju joma (tehnoloģijas, datorika, dizains un tehnoloģijas, inženierzinības)

Tehnoloģiju joma (tehnoloģijas, datorika, dizains un tehnoloģijas, inženierzinības)

Skolēnu zinātniski pētnieciskās darbības (ZPD) kompetences attīstīšana vidusskolā (3. grupa)

Visi skolotāji,  Veselības un fiziskās aktivitātes joma (sports, veselība),  Tehnoloģiju joma (tehnoloģijas, datorika, dizains un tehnoloģijas, inženierzinības),  Matemātikas joma (matemātika),  Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija) vispārizglītojošo un profesionālo iestāžu eksakto mācību priekšmetu pedagogi

Programma paredzēta vispārizglītojošo un profesionālo iestāžu pedagogiem, kuri iesaistīti skolēnu zinātniski pētniecisko darbu vadīšanā, vērtēšanā un recenzēšanā. Programmas ietvaros pedagogi pilnveidos kompetences skolēnu zinātniski pētnieciskās darbības vadīšanā, izpratīs zinātniski pētnieciskā darba lomu kompetenču pieejas īstenošanā vidusskolā.  Dalībnieki izvērtēt skolēnu zinātniski pētnieciskās darbību šī brīža mācību situācijā un tās attīstību ilgtermiņā Dalībnieki pārrunās jaunākās tendences pētniecībā un pētījumu veidus, plānos tos izmantot darbā ar skolēniem ZPD vadīšanā. Pedagogi pilnveidos zināšanas par ZPD struktūru un satura prasībām, pielietojamām jaunākajām pētīšanas, datu ieguves un apstrādes metodēm,  bagātinās metodisko pieredzi un apgūs jaunas metodes un paņēmienus skolēnu pašvadīta pētnieciskā darba organizēšanai, kritiskās domāšanas, pētniecības un pētījuma izstrādes prasmju attīstīšanai. Kursu dalībnieki pilnveidos kompetences par dažādiem ZPD prezentēšanas veidiem, izvērtēts  ZPD recenzēšanas prasības un vērtēšanas procesu. E-mācību vidē: http://macibas.e-skola.lv tiks ievietoti kursu materiāli, pedagogi veidos jautājumu, atbilžu  forumu, ievietos labās prakses piemērus un sniegs atgriezenisko saiti par katru nodarbību, kā arī izvērtēs kursu programmu kopumā. (Izglītības un zinātnes ministrijas iepirkums, identifikācijas nr. IZM 2019/14).

Uzzināt vairāk

  Kursi

  no 15.08.2019 līdz 23.10.2019

  24h

  22 (0 brīvas)

Skolēnu zinātniski pētnieciskās darbības (ZPD) kompetences attīstīšana vidusskolā (4. grupa)

Visi skolotāji,  Veselības un fiziskās aktivitātes joma (sports, veselība),  Tehnoloģiju joma (tehnoloģijas, datorika, dizains un tehnoloģijas, inženierzinības),  Matemātikas joma (matemātika),  Dabaszinātņu joma (dabaszinības, fizika, ķīmija, bioloģija, ģeogrāfija) vispārizglītojošo un profesionālo iestāžu eksakto mācību priekšmetu pedagogi

Programma paredzēta vispārizglītojošo un profesionālo iestāžu pedagogiem, kuri iesaistīti skolēnu zinātniski pētniecisko darbu vadīšanā, vērtēšanā un recenzēšanā. Programmas ietvaros pedagogi pilnveidos kompetences skolēnu zinātniski pētnieciskās darbības vadīšanā, izpratīs zinātniski pētnieciskā darba lomu kompetenču pieejas īstenošanā vidusskolā.  Dalībnieki izvērtēt skolēnu zinātniski pētnieciskās darbību šī brīža mācību situācijā un tās attīstību ilgtermiņā Dalībnieki pārrunās jaunākās tendences pētniecībā un pētījumu veidus, plānos tos izmantot darbā ar skolēniem ZPD vadīšanā. Pedagogi pilnveidos zināšanas par ZPD struktūru un satura prasībām, pielietojamām jaunākajām pētīšanas, datu ieguves un apstrādes metodēm,  bagātinās metodisko pieredzi un apgūs jaunas metodes un paņēmienus skolēnu pašvadīta pētnieciskā darba organizēšanai, kritiskās domāšanas, pētniecības un pētījuma izstrādes prasmju attīstīšanai. Kursu dalībnieki pilnveidos kompetences par dažādiem ZPD prezentēšanas veidiem, izvērtēts  ZPD recenzēšanas prasības un vērtēšanas procesu. E-mācību vidē: http://macibas.e-skola.lv tiks ievietoti kursu materiāli, pedagogi veidos jautājumu, atbilžu  forumu, ievietos labās prakses piemērus un sniegs atgriezenisko saiti par katru nodarbību, kā arī izvērtēs kursu programmu kopumā. (Izglītības un zinātnes ministrijas iepirkums, identifikācijas nr. IZM 2019/14).

Uzzināt vairāk

  Kursi

  no 16.08.2019 līdz 24.10.2019

  24h

  22 (0 brīvas)

IKT izmantošanas iespējas mājturības un tehnoloģiju stundās

Tehnoloģiju joma (tehnoloģijas, datorika, dizains un tehnoloģijas, inženierzinības) mājturības un tehnoloģiju skolotāji

Pedagogi veidos izpratni par datortehnoloģijām kā atbalsta līdzekli pedagoga ikdienas darbā un mājturības un tehnoloģiju satura izklāstā, izmantojot dažādas vietnes un platformas. Pedagogi pilnveidos zināšanas un prasmes efektīvu metožu un metodisko paņēmienu izvēlē pedagoga un izglītojamo sadarbības organizēšanai elektroniskajā vidē, izmantojot dažādas sadarbības metodes, elektronisko tāfeli un viedtālruņus.
Programmas apguves rādītāji: izveidotai platforma mācību darbam;  izplānota mācību stunda, kurā izmantotas sadarbības formas elektroniskajā vidē ar skolēniem, elektroniskā tāfele vai viedtālruņi.

Uzzināt vairāk

  Kursi

  no 26.08.2019 līdz 28.08.2019

  12h

  20 (6 brīvas)

Rīgas Izglītības un informatīvi metodiskais centrs

Kaņiera iela 15, Rīga
LV–1063, Latvija

67105580 67105547
Uzzināt vairāk

Šīs tīmekļa vietnes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv.

Informējam, ka šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Uzkrātās sīkdatnes var būt pieejamas arī mūsu pārbaudītiem un uzticamiem sadarbības partneriem (trešajām pusēm). Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes, taču Jums jāņem vērā, ka, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija šeit