Rīgas Izglītības un informatīvi metodiskais centrs arī šajā mācību gadā aicināja Rīgas vispārējās izglītības iestādes: sākumskolas, pamatskolas, vidusskolas pieteikties projektu konkursam, šogad konkursa tēma “Atbalsts kompetenču pieejas īstenošanai skolā”. Konkursa mērķis ir sniegt atbalstu kompetenču pieejas ieviešanai skolā un veicināt pedagogu kolektīva kopēju profesionālo pilnveidi. Projekta īstenošanas laiks: no 2020. gada 2. novembra līdz 2021. gada 31. maijam. Konkursā piedalījās 15 Rīgas skolas, no kurām 13 guva atbalstu un sākušas projektu īstenošanu savā izglītības iestādē. Kā katrai skolai veicās projektā un kas līdz šim ir izdarīts, lasi skolu 1. rakstus zemāk.
Nr.p. k. |
Projekta nosaukums |
Skola |
RIIMC projekta koordinators |
Projekta raksti |
1. |
Vērtēšana – atbalstīt vai novērtēt |
Rīgas 86. vidusskola |
Aija Krečko |
1.raksts |
2. |
Skolēnu zināšanu un prasmju līmeņu apraksti kā ceļš uz pašvadītu mācīšanos |
Rīgas 34. vidusskola |
Inga Liepniece |
|
3. |
Pieejas maiņa skolēnu sniegumam un vērtēšanai |
Rīgas 45. vidusskola |
Sandra Graudiņa |
|
4. |
Skolēnu pašvadītās mācīšanās prasmes – efektīvas klasvadības rezultāts |
Rīgas Kultūru vidusskola |
Inga Liepniece |
|
5. |
DIGI-TOP (Pedagogu diogitālās pratības un svešvalodu integrēšanas prasmju pilnveide) |
Ziemeļvalstu ģimnāzija |
Kitija Čipāne |
|
6. |
Tekstpratības stiprināšana 4., 7. klasē skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšanai |
Rīgas Zolitūdes ģimnāzija |
Sandra Cīrule |
|
7. |
Skolotāju sadarbība uzdevumu veidošanā kritiskās domāšanas attīstīšanai 1., 4., 7. klasēs visos priekšmetos |
Rīgas 54. vidusskola |
Zane Namatēva |
|
8. |
Savstarpējā sadarbība skolotāju individuālam atbalstam kompetenču pieejas īstenošanai |
Mežciema pamatskola |
Daina Keidāne |
|
9. |
Caurviju prasmes un starpdisciplināra darba plānošana – efektīvs rīks mācību stundas organizācijā |
Rīgas Jāņa Poruka vidusskola |
Aija Krečko |
1.raksts |
10. |
Jēgpilnu uzdevumu veidošana un pielietošana ikdienas mācību procesā |
Rīgas Austrumu vidusskola |
Daina Keidāne |
|
11. |
Mācāmies mācīt apzinīgi |
Rīgas 22. vidusskola |
Sandra Graudiņa |
|
12. |
Skolotājs – digitālo tehnoloģiju lietpratējs |
O. Kalpaka Rīgas Tautas daiļamatu pamatskola |
Zane Namatēva |
|
13. |
Bērncentrēta pieeja izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem |
Rīgas 3. pamatskola |
Kitija Čipāne |
|
Darba grupa: Sandra Cīrule un Zane Namatēva
Kaņiera iela 15, Rīga
LV–1063, Latvija